CRM'de Danışman Olmazsa Olmaz Bir Unsur mudur?

Danışmanlar uzmanlaştırılmış teklifleri değerlendirerek CRM sisteminize adapte ederler ve şirketiniz için önemli değerler sağlarlar. Bu uzmanlar şirketiniz için aşağıda belirtilen 3 önemli maddeyle size yardımcı olabilirler. CRM' i anlamak;

  • İhtiyaçlarını değerlendirir ve en iyi CRM sistemini önerir.
  • Sistem Kurulum ve sonrasındaki eğitim esnasında para ve zaman kaybetmenizi önler.
  • CRM yerine getirmeninin dışında Şirketinizin birçok temel ihtiyacına yönelik yardımcı olur.

İçerideki çalışanların yeni CRM sistemini uygulamaya zamanı olsa bile dışarıdan sisteminize odaklanan, analiz eden, kurgulayan ve uygula metotları sunan danışmanları aramalısınız.

En iyi CRM danışmanlarının bazıları yazılım satıcılarıdır. Yazılım satıcısı ihtiyaçlarınızı analiz ettiği için şirketiniz içerisinde geçerli bir hakimiyeti olur ve ek hizmetler için dönüş sağlayan şirket olmanızı ister. Birçok satıcı, ayrıca iş süreci yönetimi, strateji gelişmesi, hizmetler dağılımı, teknolojik eklemeler ve eğitim teklifi verirler. Daha geniş CRM sistemleri için sık sık yerine getirme karmaşıklıklarını yönetmeye yardım etmek için satıcıların ek yazılım desteği bulunmaktadır.


 
Comodo SSL