CRM'de Aramanız Gereken 10 Nokta Nedir?

CRM uygulamalarının çok önemli olduğu günümüzde bu altyapının sağladığı hızlı ve kontrollü erişim çok büyük bir güçtür. Tüm birimlerin koordineli çalışması ve hızlı veri aktarımı en önemli kazançlardan bir tanesidir.

  • Satış evresi analizi
  • Backofficedeki hesap sistemine entegrasyon
  • Gelecekteki iş büyümesini ölçeklendirebilmek
  • Esnek lisanslama
  • Anlamsız tümleşik yapıların ve uzak çalışanların arasındaki bilgi akışı
  • Gerçek zamanlı raporlama ve analiz
  • Otomatikleştirilmiş iş akışı
  • Kişi ve kampanya yönetimi
  • Global iş üdnyası için çoklu dil desteği ve çoklu kur desteği
  • Şirketinizin ihtiyaçları için kolay yapılandırılabilme kabiliyeti


 
Comodo SSL